Всеукраїнський серпневий форум «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху»

розміщено в: Новини | 0

19 серпня 202 року у Києві відбувся Всеукраїнський серпневий форум «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху».
У заході взяли участь Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков, Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет, Голова Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, народні депутати – члени Комітету, заступники голів обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівники закладів післядипломної педагогічної освіти, ректори педагогічних університетів, керівники управлінь Державної служби якості освіти в регіонах, представники громадських організацій.
Відкриваючи захід, Міністр Сергій Шкарлет передав вітальне Послання Президента України учасникам та організаторам серпневого форуму.
«Найвищою цінністю в системі освіти є людина, її особистість. Побудувати незалежну сильну Україну можна лише шляхом комплексного та всебічного розвитку системи української освіти, що вимагає активної співпраці всіх представників освітянської галузі та батьківської спільноти. І проведення Форуму – це чудова можливість провести діалог, почути і зрозуміти одне одного… Найголовніша та найвідповідальніша мета суспільства в сучасних умовах – захистити та уберегти дітей, сформувати освічене, ерудоване, креативне суспільство майбутнього», – йдеться в Посланні Президента.
У своєму виступі Міністр освіти і науки України акцентував увагу на розвитку людського капіталу як місії освіти, а також окреслив основні події в освітньому просторі впродовж 30 років.
«Новітні технології, штучний інтелект, освіта неможливі без головної складової – розвитку та формування людського капіталу. А саме його і формуємо ми з вами, саме в цьому й полягає місія освіти. Україна – освітньо-науковий бренд, а територія Україна – освітньо-науковий хаб. Від цього ми відштовхуємось і з цим крокуємо вперед», – зазначив Сергій Шкарлет.
Найголовніші події в розвитку української освіти протягом 30 років:
• започаткування освіти впродовж життя;
• перші освітянські державні стандарти;
• утвердження соціального статусу Вчителя;
• приєднання до Болонського процесу;
• запровадження зовнішнього незалежного оцінювання;
• становлення інституту українського підручника;
• впровадження інклюзивного навчання;
• старт Нової української школи;
• розвиток дистанційної освіти.
Діалог з освітянами допоможе якісно впроваджувати зміни у сфері освіти. Про це сказав у своєму виступі Голова Верховної Ради Дмитро Разумков.
«Важливим питанням для нас залишається спільна робота. Головне – не просто прийняти закон, те чи інше управлінське рішення на рівні Міністерства освіти та науки, а мати діалог і зворотній зв’язок від вас, наскільки якісно це працює. Тому що буває добре на папері, але потім, коли воно починає працювати, є вади. Тому треба свої помилки визнавати, виправляти та вчити дітей якомога менше їх робити», – сказав він.
Голова Верховної Ради відзначив, що пандемія COVID-19 стала викликом для всієї держави та особливо серйозним випробуванням для освітян. «Ці умови призвели до того, що ми велику частину робочого процесу перевели в онлайн-режим. Сьогодні ми повинні це враховувати і при майбутньому формуванні бюджету», – зауважив Дмитро Разумков. Водночас він зазначив, що онлайн-освіта не може повною мірою замінити очну форму навчання.
Під час роботи форуму також відбулися панельна дискусія про співпрацю з міжнародними партнерами «Нові горизонти міжнародного співробітництва», телемости за участю учнівського самоврядування, молодих вчителів Нової української школи, представників громадської організації «Батьки SOS», брифінг для ЗМІ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.